Wednesday 14 December 2016

PARA HANTU

Hantu - Hantu di 
Sanggarism Haunted

Artikel yang lepas saya ada mempromosikan kepada anda semua mengenai rumah hantu di Kolej Aminuddin Baki bersempena Aminuddin Baki Carnival yang diberi nama Sanggarism Haunted.

Artikel pada kali ini ialah saya ingin menceritakan kepada anda semua mengenai apakah hantu - hantu yang wujud di dalam rumah hantu tersebut.

Mengapa saya ceritakan apakah hantu yang ada?? Nanti tiada unsur kejutan dan perasaan seram...

Sebenarnya...

Rumah hantu telah berakhir pada hari Ahad iaitu semalam tepat pada pukul 6 petang. Kepada yang tidak dapat menghadirkan diri, saya boleh katakan anda melepaskan peluang keemasan ini

Tetapi tidak mengapa..

Tahun hadapan kami bersedia untuk menghantui hidup anda..

HAHAHAHAHAHAHA



Baiklah, saya akn teruskan dengan pengenalan hantu yang saya beritahu tadi.

Hantu - hantunya ialah :


Badut, Ouija dan Pocong 


Hantu Doktor


Orang Minyak


Zombie


Syaiton nirrojim


Keranda drakula


Ini drakula nya HAHAHAHA


Valak dan peminat


Puteri (Perempuan takut jadi ganti dengan lelaki)


Pontianak

Harap anda semua tidak terkejut dengan artikel ini. Ini sekadar perkongsian sahaja...

Saya tidak menyarankan anda semua untuk tengok jika anda takut atau menghidapi penyakit yang berbahaya.

Sekian, terima kasih

No comments:

Post a Comment